پایگاه قرآنی رسالت

آموزشی - قرآنی- مذهبی
پایگاه قرآنی رسالت

پایگاه قرآنی رسالت
(ما سعی و وظیفه داریم تامطالب مربوط به: قرائت،روخوانی،روانخوانی،تجوید
وحفظ قرآن کریم و موارد دیگری را جهت استفاده علاقه مندان جمع آوری نموده و در دسترس عموم قرار دهیم)



دراين سایت
در كل اينترنت
آموزش ها

زنده باد ایران

قرآن آنلاین

مجموعه کامل ترتیل

گنجینه قرائت

تلگرام ما

آخرین نظرات شما
  • ۱۷ تیر ۰۱، ۱۶:۲۱ - مریم**
    عالی

تلاوتهای دوست عزیزم استاد مهدی فروغی

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۲۲ ب.ظ
نوشته شده در تاریخ 93/04/16 توسط عاشقان قرآن
نوشته شده در تاریخ 93/04/09 توسط عاشقان قرآن

 mahdi forughi (baghare25-48)ramezane 93-aran va bidgol

mahdi forughi(baghare89-105)ramezane93-aran va bidgol

(maede6-17) (ramezane 93-aran va bidgol)

اmahdi forughi(maede51-70)(ramezane 93-aran va bidgo

Mahdi forughi(hud1-28)ramezane 93-aran va bidgol

Mahdi forughi(hud82-108)ramezane 93-aran va bidgol

Mahdi forughi(yosof38-52) ramezane 93-aran va bidgol

mahdi forughi(nun.haghah)ramezane 93-aran va bidgol

mahdi forughi(modaser.ghiyamah)ramezane 93-aran va bidgol

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۸
(اسفندیاراسکندری)

مهدی فروغی

نظرات (۲۹)

ای کاش ایشون تلاوت کل قرآن رو صبط استودیویی داشته باشند

سلام وعرض ادب خدمت استاد بزرگوار م جناب آقای فروغی عزیز انشاءالله خدا به شما توفیق روز افزون عنایت کند استاد هم خودتون هم تلاوتهاتون بی نظیرید خدا خیرتون بده واجر جزیل انشاءالله من با تلاوتهای شما عاشق قرآن واهل بیت شدم و این عشق مقدس رورمدیون شما هستم وهمیشه بعد نمازهام براتون دعا میکنم لطفا برای عاقبت بخیریم دعا بفرمایید چون خدا شماروقطعاخیلی دوست دارهکه توفیق به انجام این امر مقدس روبه شما عنایت فرموده آرزوی سربلندی وعزت روزرافزون از خداوند متعال براتون خواستارم

واقعا عالی بود ازتون خواهش می کنم کل رو بزاری آقای فروغی تحریر ها خیلی خوبی دارند صدای ایشون خیلی آرامش بخشه

چه زیبا  و دلنشین  
هرچه گشتم ایرانی جذاب نبود جز اقا مهدی
مرسی فروغی عزیزم
پس کو تلاوت کامل..........................
چه زیبا  و دلنشین  
هرچه گشتم ایرانی جذاب نبود 
مرسی فروغی عزیزم
پس کو تلاوت کامل..........................
سلام
من مشاری گوش میدادم ولی وهابی بود
ولی آقای فروغی مشاری ایرانه!
و شیعه و معتقد
احسنت
ما منتظر تلاوت کامل ایشونیم

سلام تشکر فراوان دارم از اقای مهدی فروغی ..اجرتون با خدا... ایکاش صوتی کل قران رو تلاوت میکردند.. 
صداشون بسیار بسیار عالیه
سلام صدای زیبا ودلنشی دارندحیف است که تلاوت کل قرآن از ایشون موجودنیست
۲۱ مهر ۹۵ ، ۰۷:۲۳ الهه عقلی
سلام.صدای استاد عزیز خیلی آرامبخش و دلنوازه.انسان رو علاقمند به قرآن میکنه لطفا پیگیری بفرمایید تلاوت کل قرآن رو از ایشون داشته باشیم.به امید توفیق روز افزون شما..فتبارک الله احسن الخالقین
تلاوت کل قران از وقای فروغی رو لطفا بزارید
سلام خسته نباشید خواهشا همونطور که دوستان عرض کردن من هم خواهش میکنم کل قران را از صدای اقای فروغی بزارین چون خیلی صداش دلنشین است و تا دوساعتش هم پشت سرهم خسته نمیشی،از بس خوب و دلنشین است،لطفا بزارین چون دوساله من منتظرم
سلام خسته نباشید خواهشا همونطور که دوستان عرض کردن من هم خواهش میکنم کل قران را از صدای اقای فروغی بزارین چون خیلی صداش دلنشین است و تا دوساعتش هم پشت سرهم خسته نمیشی،از بس خوب و دلنشین است،لطفا بزارین چون دوساله من منتظرم
من عاشق تلاوت هاشون هستم
لطفا پیگیری کنید و تلاوت کل قرآن رو با صدا زیبای ایشون به اشتراک بذارید
ممنون
سلام لطفا تلاوتهای 95 را هم در سایت قرار بدید 
اگر استاد تلاوت کل قران به صورت استودیویی را دارند .لطفا اطلاع رسانی کنید 
ممنون
سلام خواهشمندم تلاوت کل قران اقای فروغی رو بذارین،بی صبرانه منتظریم، خیلی ممنون
خداقوت چه صدای دلنشینی 
دعا کنید منم یادبگیرم
لطفا تلاوت کل قران رو از استاد فروغی بگذارید. 
لذت بردم...واقعازیباتلاوت میکنن...من امسال ازتلوزیون ایشون رودیدم...عالی بود.
خیلی عالی بود اقا مهدی
با عرض سلام
هنوز استاد کل قرآن رو برای دانلود نخوندم؟ 
استاد فروغی بی نظیرن
لطفا اگه تلاوت کامل قران توسط ایشون در دسترس اطلاع بدین
چجوری میشه تهیه کرد؟
خخخخخخخخخخخخییییییییییییییییییللللللللللللللللللللییییییییییییییی عععععععععاااااااااااااااااللللللللللللللللیییییییییی من با قراعت استاد فروغی دارم قران رو حفظ می کنم هرچه زود تر کل قران رو تو سایت بزارین ممنون
با سلام و خسته نباشید
لطفا از استاد بخواهید تلاوت کل قرآن را برایمان بفرستند
متشکرم
سلام. بسیار عالی بود.
ولی شدیدا منتظر قرائت کل قرآن استاد فروغی هستم.
من با هیچ قاری دیگه ای نمیتونم قرائت رو یاد بگیرم.خواهشا هرچه سریعتر کل قران رو بگذارید.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخییییییییییییییییییییییییییییییللللللللللللللیییییییی ععععععععععععععععععععععالللللللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییی بببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببوووووووووووووووووودددددددد
سلام ممنون  از تلاوت هایی که گذاشتین ان شاءالله زودتر تلاوت کل قرآن را از ایشان در سایت ها ببینم
سلام من تلاوت کل قران اقای فروغی رو میخواهم چرا تو سایتتون نیست....
خداوت آقا مهدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی