پایگاه قرآنی رسالت

آموزشی - قرآنی- مذهبی
پایگاه قرآنی رسالت

پایگاه قرآنی رسالت
(ما سعی و وظیفه داریم تامطالب مربوط به: قرائت،روخوانی،روانخوانی،تجوید
وحفظ قرآن کریم و موارد دیگری را جهت استفاده علاقه مندان جمع آوری نموده و در دسترس عموم قرار دهیم)



دراين سایت
در كل اينترنت
آموزش ها

زنده باد ایران

قرآن آنلاین

مجموعه کامل ترتیل

گنجینه قرائت

تلگرام ما

آخرین نظرات شما
  • ۱۷ تیر ۰۱، ۱۶:۲۱ - مریم**
    عالی

کتاب معجزه محرم- شیعه شدن سنی ها

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۸ ق.ظ

معجزه محرم


نویسنده : رحیم بخش پروار

نام کتاب : معجزه محرم

نویسنده : رحیم بخش پروار

ناشر : انتشارات مطیع

چاپخانه : زلال کوثر

محل : نشر : قم

نوبت چاپ : اول ، پاییز 1394 ش

کتاب معجزه محرم حکایت هدایت فردی است که در مسیر هدایتش امام حسین ع مهم ترین نقش را داشته همان امامی که چراغ هدایت و کشتی نجات است.

"رحیم بخش پروار" بزرگ مردی است از خطه ی "رِیْکُوْتَل" چابهاراست؛ او چندین سال در برنامه ی جماعت تبلیغی شرکت کرد. در این کتاب می توان به مطالعه گفتگوهای جالب او با امیران جماعت در سفرهایش پرداخت.

دلش میخواست درباره عقاید شیعه تحقیق کند اما شنیده بود تحقیق درباره شیعیان انسان را کافر میکند,جرأت این کار را نمیکرد و از طرفی از حرف های نامعقول برخی خسته شده بود. با خود گفت حتما مسئله ای هست که این ها نمی گذارند تحقیق کنم. از خداوند کمک خواست تا بداند کدام یک برحق هستند. هدایت جناب "رحیم بخش پروار" با تحقیق درباره ی محرم و عزادری برای سرور و سالار شهیدان آغاز شد وی برای سوال هایش به پاسخ هایی خواندنی دست یافت. "رحیم بخش" در سال١٣٧٠در تقیه شیعه شدو در محرم سال٧٢ مانند دیگر شیعیان بی تاب شهادت امام حسین ع گشت. کم کم اقوامش درباره شیعه شدنش سوال کردند، وقتی دلایل قانع کننده اش را می شنیدند شیعه شده و حتی بسیاری از اهالی روستا هم توسط او به مکتب اهل بیت روی آوردند.

وهابیان که تاب دیدن نور خورشید اهل بیت علیهم السلام را نداشتند در محرم سال ٨۵ در شام غریبان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام اقدام به ترور "رحیم بخش پروار" نمودند.ماجرای عجیب  ترور و نحوه درمانش نشان می دهد که چگونه به لطف امام حسین علیه السلام زنده ماند تا افتخار جانبازی در مکتب اهل بیت علیهم السلام را بدست آورد و بتواند رسالتی که امامش بر دوشش نهاده به سرانجام برساند.

آری  کتاب "معجزه ی محرم" داستان زندگی آزاد مردی است که گلوله های دشمن نیز نتوانست ذره ای در اعتقاد و ایمان راسخ او اثری بگذارد.

 

دانلود کتاب با فرمت PDF

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی