پایگاه قرآنی رسالت

آموزشی - قرآنی- مذهبی
پایگاه قرآنی رسالت

پایگاه قرآنی رسالت
(ما سعی و وظیفه داریم تامطالب مربوط به: قرائت،روخوانی،روانخوانی،تجوید
وحفظ قرآن کریم و موارد دیگری را جهت استفاده علاقه مندان جمع آوری نموده و در دسترس عموم قرار دهیم)



دراين سایت
در كل اينترنت
آموزش ها

زنده باد ایران

قرآن آنلاین

مجموعه کامل ترتیل

گنجینه قرائت

تلگرام ما

آخرین نظرات شما
  • ۱۷ تیر ۰۱، ۱۶:۲۱ - مریم**
    عالی

شیخ محمد عمران

يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۶ ق.ظ

بازهم محمد عمران و مقطعی اسطوره ای و بسیار زیبا از سوره ابراهیم. اصلا به نظر من زیباترین تلاوتهای عمران از سوره ابراهیم بوده. خدا بیامرزدش. این مقطع که تلاوت اصلی آن در حال حاضر موجود نیست از آیه 33 و 34 سوره ابراهیم می باشد که استاد در این بخش قدرت هنرنمایی خود را در تلاوت قرآن به کمال نشان داده اند. انصافا سطح تلاوت خیلی بالاست. از لینک زیر دانلود نمایید .

مقطع زیبای سوره ابراهیم توسط شیخ محمّد  عمران

دانلوددرادامه مطلب :


تلاوت شیخ محمد عمران از  سوره واقعه آیات 1 تا 40 را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید. اصل این تلاوت بدون افکت اکو می باشد.

شیخ محمد عمران واقعه آیات 1 تا 40



تلاوت زیبای شیخ محمد عمران از سوره زمر را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید. کیفیت ضبط صدای این تلاوت در یک دقیقه اول ضعیف است. باز هم استاد شیخ محمد احمد عمران شاهکاری از خود به یادگار گذاشته اند که تا سالهای سال در ذهن مستمعین قرآن خواهد ماند. خصوصا قسمتهای انتهایی تلاوت که مربوط به اهل بهشت است چنان زیبا تلاوت شده است که مستمعین حاضر در جلسه گویا خود را در بهشت میبینند و شور و شعفی تمام جلسه رافرا گرفته است. این تلاوت زیبا را از دست ندهید.

تلاوت زیبای شیخ محمد عمران از سوره زمر


تلاوت معروف شیخ محمد عمران از  سوره یوسف آیات  1 تا 18 را  می توانید از لینک زیر دانلود نمایید. این تلاوت از شاهکارهای تلاوت جهان اسلام میباشد. فضایی که استاد شیخ محمد عمران در ابتدای تلاوت ایجاد میکند چنان زیباست که مستمع را مجذوب شنیدن آیات الهی میکند.

تحریرهای بسیار ریز و ظریف (که به جرأت می توان گفت فقط از عهده خود محمد عمران بر می آید) ، نغمه بسیار زیبایی که برای آیات انتخاب شده است به همراه بسیاری از نکات ریز که مهارت بسیار بالای استاد را می رساند باعث ماندگاری این تلاوت شده است. 

شیخ محمد عمران سوره یوسف آیات  1 تا 18


مقطعی بسیار زیبا از سوره یوسف توسط اعجوبه تلاوت جهان اسلام ، شیخ محمد عمران. تحریرهای پیچیده و زیبا ، پرده صوتی بسیار بالا و تصاعدی ، نغمه بسیار دلنشین و طنین صدای محمد حکیم عمران این مقطع راجاودانه کرده است. حتما دانلود کنید.

مقطعی بسیار زیبا از سوره یوسف ، شیخ محمد عمران


تلاوت شیخ محمد عمران از سوره های  قیامه دهر انفطار را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید. بنده شخصا در یک فایل ویدئویی دیدم استاد محمد هلباوی بخشی از این تلاوت را برای آموزش دادن به شاگردانش پخش کرد.

شیخ محمد عمران،سوره های  قیامه دهر انفطار


تلاوت شیخ محمد عمران از سوره غافر آیات  1 تا 9 را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید. واقعا زیبایی تلاوت ایشان تکرار نشدنی است.

شیخ محمد عمران ، سوره غافر آیات  1 تا 9


تلاوت استاد شیخ محمد حکیم عمران از سوره احزاب آیات 35 تا 48 را می توانید از لینک زیر دانلود نمایید.

شیخ محمد عمران ، سوره احزاب آیات 35 تا 48


واقعا مهارتهای استاد شیخ محمد حکیم عمران در فن تلاوت و نغمات قرآنی ستودنی است. فضای خواندن و تحریرهای استثنایی ، صدای خاص و طنین صوت زیبای ایشان در نت های پایین و بالا چنان زیباست که در جایی خواندم " صوته یطرب الارواح و یضیع العقول " (صدای او ارواح را به طرب وا می دارد و عقل ها را ضایع میکند). این بار قصد دارم مقطعی از تلاوت استاد از آیه 5 سوره تحریم را در بلاگ بگذارم . نظرفراموش نشود.

شیخ محمد عمران - آیه 5 سوره تحریم



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۶
(اسفندیاراسکندری)

نظرات (۵)

۲۵ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۵۸ محمد خرم بخت
سلام ، خیلی ممنون از شما قرآنی های عزیز .
تلاوت های شیخ محمد عمران خیلی تاثیر گذار هست . 
سلام
عالی بود.
از سایتتون تشکر می کنم.
اگر امکانش بود تلاوت سوره انعام استاد محمد عمران را در سایت بگذارید تا عاشقان قران از هنرنمایی استاد در آیات این سوره مبارک گوش بدهند. آیاتی که واقعا تلاوت انها با هر سبکی سخت هست و ایشان با ظرافت و هنرنمایی خاص خود در قطع و وصل آیات و هنر وقف طوری تلاوت کرده اند که انسان واقعا از خود بی خود میشه
سلام  عرض ادب و تشکر از سایت خوبتون.
به نظرم ان طور که باید مردم و عاشقان قران استاد بزرگ محمد عمران را نشناخته اند. صدای قدرتمند ایشان در بم و زیر بی نظیر است. و واقعا محیر العقول هست. متاسفانه من خیلی گشتم تلاوت کامل سوره غافر را از ایشون داشته باشم ولی تلاوت غافر موجود از ایشون ناقص است. ای کاش می توانستم پیدا کنم.
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۱۰ سید محمد مرقدیان
عرض سلام و ادب و احترام خدمت کارکنان این مجموعه ، سایت بسیار بسیار عالی دارید و خود بنده از دوست داران تلاوت شیخ محمد حکیم عمران هستم و امیدوارم شما در این سایت خوبتان موفق و موید باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی